Обувките Nike Space Hippie 04 – еконагласи срещат футуристичен дизайн

Nike прилага производствени практики с екологична насоченост и атрактивни дизайнерски решения за визията, за да получи леки и удобни обувки, с които да превземеш града - Nike Space Hippie 04. Създаването на модела е разказ за трансформация: с подходящ подход материали и вече използвани продукти, които иначе биха отишли в боклука, се преработват и превръщат в нови обувки.

В едноименната серия на Nike обувките Space Hippie 04 са най-леки и с най-нисък въглероден отпечатък. Горната част е изработена от материя, чийто нишки са с минимум 75% рециклирани материали – пластмасови бутилки, стари тениски и текстилни отпадъци от производствения процес. Пяната Crater Foam комбинира друг рециклиран материал - Nike Grind, с микс от различни видове пяна, а резултатът е стабилност и уникална визия.

Стилни и с еконагласа 

Горната част на обувките FlyKnit е проектирана с конструкция, която да обгръща крака като чорап и да допринесе за прецизно прилягане и комфорт. Нишките за нея – здрави, леки и еластични, са произведени от суровина, 75% от която (спрямо теглото) е от постиндустриални и постконсуматорски отпадъци. Вгледай се - това добавя слоеве и цветове във външния вид на обувките.

Екорешение и комфорт под краката

Междинната подметка Crater Foam е изработена микс от различни видове пяна и гума Nike Grind, на която се дължат интересните цветове. Гумата Nike Grind сама по себе си е устойчиво иновативно решение, тъй като суровина за нея са стари гумени подметки и други материали, които се преработват. Хиляди тонове от тази гума се влага в продукти на партньори на Nike, както и в модели на бранда. 

Меките стелки, също са със съдържание на рециклирани материали, а комфортът, който предоставят, е първокачествен.

Дизайн

Интересните дизайнерски решения, използвани при създаването на Nike Space Hippie 04, очертават футуристичния облик на модела. А модифицираната, характерна за Nike подметка с „вафлен“ релеф не оставя съмнение за принадлежността на обувките към популярния любим на милиони бранд.