Името “Tsugi Shinsei” идва от японски и буквално означава “следващо прераждане”, а Puma смятат, че тази обувка е едно наистина “Ново начало”. Вдъхновени от модела The Disc от 90-те години на миналия век и Изтока, Tsugi съчетава комбинация от висока технология и стил.
На първо виждане се забелязват интересните връзки на модела. Вместо класическото, зиг-загообразно връзване от езика до пръстите, Tsugi е оборудвана с иновативна система от връзки, разположени противоположно, отстрани на езика позволявайки по-плътно прилепване по крака. Обувките са оборудвани и с running пяна IGNITE, която се отличава с висока възвръщаемост на енергията, плътност, издръжливост, гъвкавост и удобство. Горната част на Tsugi е изработена от високачествена мрежеста материя с отлична дишаемост, а на петата е разположена еластична брандирана с Puma лого лента, спомагаща за придържането на крака.
Благодарение на дръзкия дизайн, висококачествените материали и съвременни технологии, Tsugi се вписва във всички целеви групи. Моделът е подходящ за спорт, ежедневие, мода, а също така се вписва в хип-хоп, поп и urban културите. През настоящият сезон, рекламно лице на Tsugi Shinsei e канадският певец и продуцент The Weeknd, който жъне успех не само като музикант, но и като модна икона.